právě se nacházíte: Veterinární přípravky next podpory trávení next YuDigest pro psy 60 tbl

LINTBELLS YuDigest pro psy 60 tbl

Veterinární přípravky

podpory trávení

LINTBELLS

Přírodní doplňkové krmivo pro dospělé psy i štěňata, kterým každý den pomáhá s citlivým zažíváním.

novinka v našem sortimentu

Popis produktu Komplex 3 prebiotik (BioActivTM) s probiotiky pomáhá zvyšovat přirozenou populaci zdraví prospěšných bakterií v zažívacím traktu vašeho psího kamaráda. Tyto "dobré" bakterie pak soupeří se "špatnými" o živiny a blokují body, kde se patogeny snaží napojit.
Prebiotika (speciální uhlohydráty) podporují a vyživují prospěšné bakterie v trávicím traktu vašeho psa.
YuDIGEST je tedy doplněk s probiotiky/prebiotiky pro každodenní užívání, který podporuje přirozenou rovnováhu zažívacího traktu vašeho psa - je ideální pro psy s citlivým bříškem. Tento jedinečný doplněk pro psy obsahuje probiotika a komplex BioActiveTM: tři různé druhy přírodních prebiotik, která blokují "špatné" bakterie a podporují tvorbu těch "dobrých". Psům s citlivým zažíváním tak pomáhají zlepšit každý den.
YuDIGEST tedy podporuje zdravé trávení, pomáhá udržovat pevnou stolici a omezovat nadměrnou plynatost vašeho psa.
V jedné tabletě najdete přes 200 milionů probiotických bakterií Enterococcus faecium. Prebiotika o vysoké čistotě (MOS, FOS, beta-glukany).
Složení:
Fruktooligosacharidy (26 %), kvasnice extrakt – zdroj mannan-oligosacharidů (26 %) a beta-glukanů (13 %), dikalcium-fosfát, stearát hořečnatý.
Analytické složky:
Protein 21,3 %, obsah tuku 8,7 %, hrubá vláknina 4,1 %, hrubý popel 11,8 %.
Doplňkové látky: Enterococcus faecium  (NCIMB 10415) 2,1 x 1011 CFU/kg.
Obsah 1 tablety:
200 milionů probiotik Enterococcus faecium + komplex prebiotik „BioActivTM“ (MOS, FOS a beta-glukany).
Dávkování:
Doporučená denní dávka
hmotnost psa množství
malá plemena (do 10 kg) 1 tableta
střední plemena (11-25 kg) 2 tablety
velká plemena (26-40 kg) 3 tablety
obří plemena (nad 40 kg) 4 tablety
Závažné potíže s trávením vždy konzultujte s veterinárním lékařem!
balení 60 žvýkacích tbl