právě se nacházíte: Veterinární přípravky next Veterinární přípravky pro psy next antipar. spray proti blechám 250ml

BOLFO antipar. spray proti blechám 250ml

Veterinární přípravky

Veterinární přípravky pro psy

BOLFO

BOLFO antiparazitární spray proti blechám, je vhodný pro kočky i psy

dobrý tip - doporučujeme toto zboží

Popis produktu BOLFO antiparazitární spray proti blechám, je vhodný pro kočky i psy od prvních týdnů života.
Přípravek proti blechám, klíšťatům, vším a všenkám a k hubení jednotlivých klíšťat.
Složení – účinné látky
Propoxurum 2,5 mg v 1 g kožního spreje (roztoku).
Složení – pomocné látky
Aroma, Alcohol isopropylicus, Acidum citricum, Propanum, Butanum.
Indikace / použití
Cílový druh zvířat: psi, kočky. Léčba a prevence napadnutí psů a koček klíšťaty (Ixodes ricinus,,Rhipicephalus sanguineus) blechami (Ctenocephalides canis, Ctenocephalides,felis), vešmi (Lignathus setosus) a všenkami (Trichodectes canis).,K hubení ektoparazitů i v okolí zvířat.
Kontraindikace
Nepoužívat na poraněnou kůži, u kachektických a nemocných zvířat.
Dávkování
Na napadená místa stříkáme několik sekund proti srsti, až je srst lehce,vlhká. Místa, kde se zvíře zdržuje a jiná místa, kde se dá s výskytem,ektoparazitů počítat, postříkáme plošně několik sekund z 50 cm,vzdálenosti. Zvýšenou pozornost věnujeme košíkům, dekám, kobercům,,podlahám, skulinám v podlaze, koutům a zadním stěnám nábytku. Podle,intenzity napadení opakujeme ošetření 1krát až 2krát týdně po dobu,několika týdnů.
Způsob použití
Při napadení blechami je často zamořeno i okolí zvířete (pelíšky, koberce,,závěsy,..). Je proto doporučeno ošetřit vhodnými přípravky proti blechám,i okolí zvířete. Toto opatření snižuje zamořenost okolí a prodlužuje,ochranu proti novém napadení blechami.