právě se nacházíte: Veterinární diety. next Veterinární diety pro kočky next Cat Gastro Intestinal Mod Cal. 12x85g

ROYAL CANIN Cat Gastro Intestinal Mod Cal. 12x85g

Veterinární diety.

Veterinární diety pro kočky

ROYAL CANIN

Produktová řada Cat Gastrointestinal je určena pro dospělé kočky trpící onemocněním trávicího traktu.

Popis produktu Speciální veterinární dieta v podobě kapsičky pro dospělé kočky trpící onemocněním trávicího traktu. Při gastrointestinálních poruchách je třeba snížit riziko onemocnění vstřebávání živin ve střevě a napomoci regeneraci střevní stěny vhodnou stravou. Veterinární dieta v podobě kapsičky s vlhkým krmivem na obnovu trávicího traktu koček je vhodná při akutním a chronickém průjmu, gastritidě, kolitidě, bakteriálním přerůstání tenkého střeva, pankreatitidy nebo dysorexii.

Akutní a chronický průjem Gastritida Zánětlivé onemocnění střev (IBD) Kolitida Bakteriální přerůstání tenkého střeva (SIBO) Poruchy trávení / poruchy vstřebávání Dysorexie, krmení po operaci
Lymfangiektázie, exsudativní enteropatie
v těchto případech se doporučuje podávat krmivo s nižším poměrem obsahu tuku a energie (Satiety/ Obesity)
SLOŽENÍ:
Maso a deriváty masa, obiloviny, deriváty rostlinného původu, minerály, oleje a tuky, různé cukry, kvasnice. Vysoce stravitelné suroviny:drůbež a vepřové vedlejší jatečné produkty, kukuřičná mouka, kukuřičný škrob.