Vyberte si z našich kategorií...

E-shop

ROYAL CANIN VHN Dog Urinary Small S/O 1,5kg

Akce

Produktová řada Urinary S/O Small je určena pro dospělé psy malých plemen do 10 kg trpící onemocněním dolních močových cest.

397 Kč 357 Kč
skladem
  • Popis produktu

Speciální veterinární dieta pro dospělé psy malých plemen do 10 kg trpící onemocněním močových cest.

Onemocnění močových orgánů může u psů vést až ke vzniku bakteriálních zánětů močového měchýře a k tvorbě močových kamenů včetně struvitových či kalciumoxalátových. Veterinární dieta pro správnou funkci močového měchýře a močových trubic je navržena tak, aby pomohla rozpouštění močových kamenů, podpořila léčbu cystitidy a zabránila recidivě.

Dospělí psi malých plemen (<10 kg) v následujících případech:

• Struvitové kameny: rozpouštění a léčba recidiv
  • Kalciumoxalátové kameny: léčba recidiv
  • Bakteriální cistitida: léčení sekundární struvitové krystalurie - společně s adekvátní antibiotickou léčbou

• Chronické onemocnění ledvin (CKD)
  • Srdeční choroby - pokud je požadováno omezení sodíku
  • Souběžné užívání léků pro okyselení moči
  • Růst, březost/laktace
SLOŽENÍ:
Rýže, kukuřičná moučka, dehydratované drůbeží proteiny, živočišný tuk, kukuřičný gluten, hydrolyzované živočišné proteiny, minerální látky, rostlinná vláknina, pšeničný gluten (L.I.P. proteiny vybrané pro svou velmi vysokou vstřebatelnost), sušená vaječná hmota, sójový olej, rybí tuk, fruktooligosacharidy (FOS), výtažek z měsíčku lékařského (zdroj luteinu).

etabolická acidóza

Nákupní košík