Vážení zákazníci, těší nás váš zájem o naše modernizované webové stránky a věříme, že se vám zalíbily. Pokud byste však objevili něco, co by bylo ještě z vašeho hlediska dobré vylepšit, napište nám o tom. Vašeho názoru si vážíme a doufáme, že s vaší pomocí vytvoříme z našich stránek prostor, kam se budete rádi vracet. Předem vám děkujeme.

Veterinární centrum s.r.o.

Vyberte si z našich kategorií...

E-shop

ROYAL CANIN VHN CAT Renal kapsa fish 12x85g

skladem
  • Popis produktu

Produktová řada Renal je určena pro kočky s onemocněním ledvin.

Speciální veterinární dieta v podobě kapsičky s obsahem tuňáka pro dospělé trpící selháním ledvin. Chronické onemocnění ledvin (CKD) u koček vede často k problémům s anorexií. Je proto nutné, aby byly krmeny v malých porcích dietou s vysokou nutriční hodnotou, určenou pro správnou funkci močového měchýře, močových trubic a ledvin. Vysokoenergetická veterinární dieta v podobě kapsičky s vlhkým krmivem je navržena tak, aby pokryla potřebu energie i v menších porcích.

• Chronické onemocnění ledvin (CKD)
  • Recidivující kalciumoxalátová urolitiáza u koček se sníženou funkcí ledvin.
  • Prevenci recidivy urolitiázy vyžadující alkalizaci moči: urátové a cystinové kameny

• Růst, březost/laktace
složení:
Vepřové maso, kuřecí maso, pšeničná mouka, tuňák, slunečnicový olej, celulóza, minerální látky (včetně uhličitanu vápenatého, citrátu draselného, zeolitu), rybí tuk, taurin, fruktooligosacharidy (FOS), DL-metionin, moučka z měsíčku lékařského (bohatá na lutein), stopové prvky (včetně chelátových stopových prvků), vitamíny.
Nákupní košík